Naujausių technologijų pristatymas (video)

Naujausių technologijų pristatymas (video)

Standartinė Kelio žmonės » Ant Sau 22, 2013 3:51 pm

Asfalto klojimas "karštas ant karšto" būdu ir šlaitų apželdinimas purškimo būdu, be kita ko, buvo taikomi vykdant kelio Kaunas-Zarasai-Daugpilis ruožų rekonstrukciją.

Video pristatymo ieškokite paspaudę šią nuorodą:

http://www.youtube.com/watch?v=UC20ws9p_l4

Rekontruojamas magistralinis kelias Kaunas-Zarasai-Daugpilis

AB “Panevėžio keliai” valstybinės reikšmės magistraliniame kelyje A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis 2009 metais vykdo du projektus. Vadovaujantis 2008 m. lapkričio 6 d. sutartimi su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR Susisiekimo ministerijos, valstybinės reikšmės magistralinio kelio A6 Kaunas-Zarasai-Daugpilis ruože nuo 134,12 iki 137,35 kilometro vykdomi projektavimo ir rekonstravimo darbai. Sutarties suma - 18,59 mln. Lt. Darbų pabaiga - 2009 m. spalio 30 d. Projektas finansuojamas Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšomis.

Antrasis šiame kelyje vykdomas projektas - „Transeuropinio tinklo kelio E262 (Kaunas–Zarasai–Daugpilis) plėtra. Kelio rekonstrukcija ir dangos stiprinimas (I etapas)“, sutartis Nr.3. 2009 m. kovo 2 d. Lietuvos automobilių kelių direkcija prie LR Susisiekimo ministerijos ir AB „Panevėžio keliai“ pasirašė rangos sutartį darbams pagal minėtą projektą atlikti. Darbų vertė - 44,01 mln. Lt., iš kurių 20,04 mln. Lt - Europos Sąjungos 2007-2013 metų struktūrinė parama.

Pagal sutartį numatyta išplatinti 16,29 kilometro kelio dangos. Kelio ruože nuo 73,80 iki 82,10 kilometro, ties Ukmergės rajono Vidiškių gyvenviete, per gyvenvietę kelias išliks 8 metrų pločio, o prieš ir už gyvenvietės bus išplatintas nuo 8 iki 9 metrų. Kelio ruože nuo 100,14 iki 108,13 kilometro, Anykščių rajono Skiemonių seniūnija, kelias bus išplatintas nuo 6 iki 8 metrų. Projekto vykdymo metu rekonstruojami du tiltai – per Mūšios ir Šventosios upes - bei Radiškių viadukas. Taip pat numatyta įrengti apsauginius atitvarus (bendras ilgis – 5,89 kilometro), 3,29 kilometro tinklo tvoros, 81,7 kilometre, ties Šventosios upe - paviršinių nuotėkų sistemas: 8 naftos gaudytuvus ir 8 vandens sėsdintuvus. Numatoma darbų pabaiga - 2009 lapkričio 30 d.

“Šiame kelyje dirbame nuo 2007 metų vasaros. Pirmoji sutartis buvo susijusi su kelio dangos stiprinimu ruože nuo 118,7 iki 130,23 kilometro. Toliau sekė dvi sutartys, dalinai finansuojanos ES struktūrinių fondų lėšomis: kelio ruožo nuo 108,00 iki 118,70 kilometro rekonstrukcija ir ruožų nuo 73,80 iki 82,10 bei nuo 100,14 iki 108,13 kilometro rekonstrukcija. Šiuo metu mūsų bendrovės Rokiškio filialo specialistai vykdo projektą, kelio ruožo nuo 134,12 iki 137,35 rekonstrukciją, finansuojamą KPPP lėšomis. Iš tikrųjų tai ketvirtas projektas per pastaruosius trejus metus, kurį vykdome kelyje Kaunas-Zarasai-Daugpilis”, - sakė AB “Panevėžio keliai” projektų direktorius Audrius Butkūnas.

Dirbti šiame kelyje yra sudėtinga dėl eismo intensyvumo. Per parą keliu Kaunas-Zarasai-Daugpilis pravažiuoja nuo 3500 iki 4500 automobilių. Kelio rekonstrukcijos metu eismas tam tikrame ruože visiškai buvo uždarytas tik 2008 metais, organizuojant automobilių eismą apvažiavimu. Kitais atvejai darbai vykdomi praleidžiant automobilių srautus, eismą reguliuojant laikinais šviesoforais, todėl rekonstrukcijos laikotarpis itin sunkus ir darbus vykdantiems kelininkams, ir automobilininkams.

“Šiame kelyje esame pritaikę daugelį technologijų, kurias įdiegtos Lietuvoje per pastarąjį dėšimtmetį. Durpingose vietovėse kelio stabilumui užtikrinti vietoj visiško išdurpinimo buvo pritaikyta skaldos polių įrengimo technologija bei žemės sankasos sutvirtinimo kalkėmis technologija. Šlaitams apželdinti panaudota vadinamoji purškiamosios žolės technologija, kai vandens, sėklų, trąšų ir popieriaus mišinys tiesiog išpurškiamas reikalingoje vietoje.Vykdant asfaltavimo darbus planuojame pritaikyti 2008 metais įdiegtą “karštas ant karšto” technologiją, leidžiančią du asfalto sluoksnius kloti vienu metu.

2008 metais tiesinant kelio Kaunas-Zarasai-Daugpilis vingius nuo 110,2 iki 111,2 kilometro rekonstrukcijos metu senasis kelias išardytas ir nutiesta visiškai nauja atkarpa. Nauja vieta praeina ir rekonstruojamo kelio ruožo nuo 100,14 iki 108,13 kilometro trasa. Po rekonstrukcijos eismo salygos šiame kelyje bus daug geresnės”, - pasakojo Audrius Butkūnas.

Rekonstruojamo kelio 137 kilometre, ruože nuo Utenos link Zarasų, turėtų atsirasti bene pirmasis šalyje automobilių svėrimo postas, sumontuotas tiesiog kelyje.

“Svėrimo mechanizmas bus įmontuotas į kelio pagrindą, jo rodmenys specialiais davikliais bus perduodami į kontrolės postą. Šis įrenginys leis tiesiog kelyje kontroliuoti krovininio automobilio ašies apkrovimo atitikimą esamiems reikalavimams. Tokia patikra būtina siekiant apsaugoti magistralinį kelią nuo pernelyg didelių apkrovų, kurios trumpina kelio tarnavimo laikotarpį”, - pasakojo AB “Panevėžio keliai” Rokiškio filialo direktoriaus pavaduotojas gamybai Gintaras Genys, vadovaujantis kelio Kaunas-Zarasai-Daugpilis ruožo nuo 134,12 iki 137,35 kilometro rekonstrukcijai.

3,23 kilometro ilgio atkarpoje kelininkai platina kelią iki 12 metrų. Demontuojama senoji kelio danga, klojamos naujos gelžbetoninės pralaidos, siekiant išlyginti reljefą gilinamos iškasos.

***
Tarptautiniai transporto koridoriai, kertantys mūsų šalį, yra svarbiausia Lietuvos kelių tinklo dalis. Mūsų kraštą kerta šešios Europinės magistralės, vadinamieji E kategorijos keliai:

• E67 (Helsinkis-Talinas-Ryga-Panevėžys-Kaunas-Varšuva-Vroclavas-Praha);
• E28 (Berlynas-Gdanskas-Karaliaučius (Kaliningradas)-Marijampolė-Prienai- Vilnius-Minskas);
• E77 (Pskovas-Ryga-Šiauliai-Karaliaučius (Kaliningradas)-Varšuva-Krokuva- Budapeštas);
• E85 (Klaipėda-Kaunas-Vilnius-Lyda-Černovcai-Bukareštas-Aleksandropolis);
• E262 (Kaunas-Utena-Daugpilis-Rezekne-Ostravas);
• E272 (Vilnius-Panevėžys-Šiauliai-Palanga-Klaipėda).

Transeuropinio tinklo kelias E262, Lietuvos teritorijoje sutampantis su magistraliniu keliu A6 Kaunas–Zarasai–Daugpilis, yra viena iš Europos transporto koridorių tinklo papildomų jungčių. Šiame kelyje dar likę nemažai ruožų, neatitinkančių tarptautiniams keliams keliamų reikalavimų.

Minėtus kelio parametrų neatitikimus tarptautiniams reikalavimams mažina projekto „Transeuropinio tinklo kelio E262 (Kaunas–Zarasai–Daugpilis) plėtra. Kelio rekonstrukcija ir dangos stiprinimas (I etapas)“ veiklos.

Pagrindinis projekto tikslas – kelio techninių parametrų pagerinimas, juos pritaikant augančiam eismo intensyvumui, eismo sąlygų pagerinimas, darnos su aplinka išsaugojimas. Transeuropinio tinklo kelio E262 strateginės plėtros programa orietuota į Lietuvos, kaip tranzitinės valstybės, įvaizdžio gerinimą, automobilių eismo sąlygų gerinimą, avaringumo mažinimą, transporto priemonių eksploatacinių išlaidų mažinimą, kelio dangos degradacijos mažinimą ir jos tarnavimo laiko ilginimą, nuolatinės priežiūros iūšlaidų mažinimą. Projektas finansuojamas Sanglaudos fondo lėšomis ir LR biudžeto lėšomis.

Lietuvos automobilių kelių direkcijos prie LR Susisiekimo ministerijos vykdomo projekto pradžia – 2007 m. rugsėjo 14 d., preliminari projekto pabaiga 2009 m. gruodis.
Preliminari projekto vertė – 119,2 mln. Lt. , iš jų 62,9 mln. Lt - Sanglaudos fondo lėšos, o 56,3 mln. Lt - Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšos.

Projekto įgyvendinimo metu bus atlikti šie darbai:

- sustiprinta 0,90 km kelio dangos;
- paplatinta 27,32 km kelio dangos;
- sustiprinta ir paplatinta 10,57 km kelio dangos;
- įrengtas 6,28 km ilgio ruožo apšvietimas;
- įrengta 4,83 km apsauginių atitvarų;
- įrengta 17,81 km tinklo tvoros;
- įrengtos 4 paviršinių nuotekų sistemos;
- rekonstruoti 4 tiltai ir 1 viadukas.

Pirmoji šio projekto darbų sutartis Nr.1 (S-1223) sudaryta 2007 m. gruodžio 18 d. Rangovas - AB „Kauno tiltai“. Sutarties kaina – 38,09 mln. Lt . Sutarties pabaiga - 2008 m. lapkričio 30 d.

Darbų sutartis Nr.2 (S-1210) pasirašyta 2007 m. gruodžio 13 d. su AB „Panevėžio keliai“. Sutarties kaina – 49,6 mln. Lt. Sutarties pabaiga - 2008 m. lapkričio 30 d.

Darbų sutartis Nr.3 pasirašyta 2009 m. kovo 2 d. su AB “Panevėžio keliai”
Sutarties vertė su PVM – 44,01 mnl. Lt., darbų pabaiga - 2009 lapkričio 30 d.
Kelio žmonės
Site Admin
 
Pranešimai: 1406
Užsiregistravo: Pir Lap 19, 2012 5:59 pm

Grįžti į „Karštas ant karšto“

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron