Jaunųjų kelininkų istorijos. Valdemaras Mušinskas

Jaunųjų kelininkų istorijos. Valdemaras Mušinskas

Standartinė Kelio žmonės » Ant Vas 06, 2018 2:16 pm

Jaunųjų kelininkų istorijos. Valdemaras Mušinskas, AB „Panevėžio keliai“ projektų vadovas

Sunkiame kelyje mažiau konkurentų


- 2010-aisiais VGTU įgijau statybos inžinerijos bakalauro laipsnį (kelių ir geležinkelių inžinerija), dar po dvejų metų baigiau ir magistro studijas. Nepasakyčiau, kad geležinkelių projektavimas buvo mano svajonė. Tiesa, vaikystėje su seneliais labai dažnai važinėdavome traukiniais. Tėvo namas taip pat buvo arti geležinkelio bėgių, žaisdamas vis sukinėdavausi netoliese. Gal tikrai kažkur pasąmonėje užsifiksavo noras būti kuo arčiau tų bėgių? (šypsosi).

Prisimenant mokslus universitete, tikėjausi kokybiškesnių studijų. Ypač trečiame kurse, kuomet teko rimčiau užsiimti praktiniais dalykais. Su bendrakursiais vis pajuokaudavome, kad gerokai daugiau išsamesnės informacijos galima gauti youtube svetainėje negu universitete. Vis dėlto kai ką naudingo ten tikrai gavau. Man labai įstrigo kažkurio dėstytojo žodžiai: „Tiek profesijoje, tiek apskritai gyvenime reikia rinktis patį sunkiausią kelią. Ar žinote, kodėl? Nes pasirinkus sunkų kelią jame nebus konkurentų!“ Mano gyvenime šie dėstytojo žodžiai iš tiesų labai pasiteisino. Geležinkelininkų visada trūksta, o jeigu trūksta, vadinasi, yra paklausa (šypsosi).

Dar tebestudijuodamas įsidarbinau UAB „Kelprojektas“. 2015 metais pradėjau dirbti AB „Panevėžio keliai“. Nors projektuojant geležinkelius kol kas didelės apimties darbų neturime, tačiau jie gana sudėtingi – turime rekonstruoti (iškelti) nemažai inžinerinių tinklų. Dažniausias mūsų užsakovas yra VĮ „Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija“. Šiuo metu mūsų, specialistų, labai nedaug – turime tik vieną projekto vadovą, vieną inžinierių ir du technikus. Didžioji dalis projektavimo ir projekto valdymo darbų gula ant mano pečių. Tai nemažas iššūkis, juk atėjęs dirbti į šią įmonę ilgamečių geležinkelio specialistų čia neradau. Atsakomybė ne tik už savo, bet ir už subrangovų darbą, derybos dėl kainų, – tikrai yra dėl ko sukti galvą. Man labiausiai patinka pats kūrimo procesas. Užsakovas pateikia savo viziją, o mes pasiūlome galimus variantus, įvertindami visą normatyvinę bazę. Dirbant tokį darbą itin svarbūs geri bendravimo, vadovavimo įgūdžiai. Tai labai atsiliepia darbų kokybei.

Nors rimtų geležinkelių projektavimo specialistų, dirbančių su skaitmeninio modeliavimo sistema, Lietuvoje nėra daug, konkuruojančių įmonių šiandien yra nemažai. Gaila, bet į pirmaujančių geležinkelių projektavimo įmonių trejetuką mes dar nepatenkame. Kol kas esame tik „augimo“ stadijos, tačiau tikiu, kad jau greitai pagaliau „užaugsime“. Kita vertus, užsakovai mūsų darbu visuomet lieka patenkinti. Mes niekuomet nekonfliktuojame, neužsispiriame, o deramės ir tariamės. Dažnai būna sudėtingų situacijų su kitais statybų dalyviais, pavyzdžiui, su ekspertais arba rangovais, tačiau ir čia stengiamės surasti visiems palankų sprendimą. Bet kokiu atveju konfliktuoti neverta, nes su protingu galima susitarti, o kvailį apgauti…

Mūsų srities specialistų įmonėje labai nedaug. Kaip juokaujame, tai tik mažas geležinkelininkų darbščiųjų rankų būrelis. Norėtųsi, kad jų būtų daugiau. Reikėtų, pavyzdžiui, kompetentingo ir patyrusio projekto dalies vadovo, dviejų savarankiškai projektuojančių inžinierių ir, be abejo, technikų. Vis pagalvoju, kaip būtų smagu suprojektuoti kurį nors „Rail Baltica“ ruožą ir dalyvauti jo statybų procese arba atlikti kokios nors rimtos (pvz., Radviliškio) geležinkelio stoties rekonstravimo projektą. Savo komandai linkiu noro tobulėti, inovatyvių sprendimų ir didesnės apimties projektų.

Laikraštis „Kelio žmonės“ , Nr. 32
Prikabinti failai
Valdemaras_Musinskas_forumui.jpg
Valdemaras_Musinskas_forumui.jpg (53.37 KiB) Peržiūrėta 77 kartus(ų)
Kelio žmonės
Site Admin
 
Pranešimai: 1534
Užsiregistravo: Pir Lap 19, 2012 5:59 pm

Grįžti į Jaunieji kelio žmonės

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron