Išbandymas jūros bangomis Norvegijoje

Informacija apie išmaniųjų statybos įrankių panaudojimą, technologines naujoves, jų pritaikomumą, ekploatacijos praktiką

Išbandymas jūros bangomis Norvegijoje

Standartinė Kelio žmonės » Pen Lie 05, 2013 9:35 am

Vienas Tvelandsbrua tilto, sujungsiančio Liodingą ir Vikaną Nordlande (Šiaurės Norvegija), iššūkių – iš karto už fiordo atsiverianti atvira jūra, kurios 10 metrų siekiančios bangos bus rimtas išbandymas technikos specialistams ir statybininkų komandai.

Tiltas eina per magistralinį kelią. Jo ilgis – 670 metrų, o išilginis nuolydis – ne mažesnis kaip 4,5 proc. Tilto forma primena spirale einančią kreivę su kintančiu spinduliu. Fiordą jis kerta „Saltfjorden“ septyniais tarpatramiais, kuriuos laiko šešios iki 13 metrų aukštį siekiančios atramos. Trys jų yra sudvejintos.

Šioje statybvietėje naudojamos keturios „Doka“ gembinės formavimo pavažos. Kadangi antžeminė statinio dalis labai plati (22,6 metro), pavažoms naudojamos išilginės santvaros iš nuomojamų komponentų.Sienelės yra su nuolinkiu, todėl būtinai reikėjo išplatinti apatinį klojinį, o tai reiškė, kad apatinis tinklelis (įskaitant platformas) turi būti sumontuotas taip, kad galėtų slankioti. Tada statybininkai gali apatinį klojinį greitai ir saugiai pritaikyti prie kito segmento. CFT modulinė koncepcija leidžia efektyviai ir ekonomiškai prisitaikyti prie kintančio antžeminės platformos skerspjūvio.

Kai atėjo laikas statyti tris tilto atramas, nuo kurių turi pradėti judėti CFT, prireikė išskirtinio stiprumo klojinių sistemos, nes esant audringam orui fiorde susiformuojančios 10 metrų aukščio bangos naudojamiems įrengimams yra tikras patvarumo išbandymas. Kiekviena iš sudvejintų atramų buvo užbetonuota per vieną etapą. Kad klojinį būtų galima stabilizuoti, platformos pastatytos ant atramų apačioje esančių pamatų. Vėjo sukuriamą apkrovą ašinis statramstis perkelia platformoms. Statant platformas buvo naudojamos CFT sijos (iš gembinių formavimo pavažų) ir SL-1 sistemų sijos.

Šie įrenginiai buvo naudojami ir statant atramų galvutes: sijos liko ant horizontaliai sumontuotų atraminių konstrukcijų rėmų, todėl gali atlaikyti atramų galvučių duodamą apkrovą. Atramų galvutės buvo užbetonuotos per tris etapus, tuo tikslu buvo naudojama klojinių sistema „Top 50“.
Prikabinti failai
Novatoriskos-technologijos_3.jpg
Novatoriskos-technologijos_3.jpg (68.33 KiB) Peržiūrėta 1544 kartus(ų)
Kelio žmonės
Site Admin
 
Pranešimai: 1406
Užsiregistravo: Pir Lap 19, 2012 5:59 pm

Grįžti į Išmanioji statyba

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių