Modulinis sprendimas ypatingo skerspjūvio statiniams

Informacija apie išmaniųjų statybos įrankių panaudojimą, technologines naujoves, jų pritaikomumą, ekploatacijos praktiką

Modulinis sprendimas ypatingo skerspjūvio statiniams

Standartinė Kelio žmonės » Pen Lie 05, 2013 9:45 am

www.sa.lt
Rumunijos nacionalinė greitkelių statybos bendrovė 2011 metais šalies vakaruose tiesė 16,6 kilometro ilgio šalies A1 greitkelio ruožą. Šis projektas apėmė ir Arado aplinkkelį, kertantį Murešo upę. Teko pastatyti naują tiltą, kurio bendras ilgis – 340 metrų. Per pačią upę einančios atkarpos ilgis – 150 metrų.

305 metrų ilgio gembinio tipo greitkelio ruožas per Murešo upę pastatytas kaip dviejų skyrių tiltas su dėžinio skerspjūvio sijomis ir vertikaliomis šoninėmis sienomis.Esant 900 metrų spinduliui, skerspjūvio nuolydis keitėsi nuo 2,5 iki 4,5 proc. 63 segmentams, kurių kiekvieno didžiausias ilgis buvo 5 metrai, išlieti panaudoti klojinių formavimo vežimėliai (CFT).Dėl didelio statinio skerspjūvio pločio, kuris siekė 27,5 metro, tiltų statybos specialistai suprojektavo CFT su trimis išilginėmis santvaromis, surenkamomis iš modulių sistemos. Tokie dideli šios antžeminės statinio dalies matmenys reiškė, kad kiekvieno atskirai paimto segmento svoris siekė apie 300 tonų. Varomieji komponentai, kurie buvo sukonstruoti specialiai šiam projektui įgyvendinti, užtikrino, kad CFT į priekį galėtų judėti ir sklandžiai, ir greitai. Dėl didžiulio pločio dugno tinklelyje būtinai reikėjo įrengti skersines sijas. Tam tikslui panaudotos standartizuotos apatinės santvaros.
Prikabinti failai
Novatoriskos-technologijos_1.jpg
Novatoriskos-technologijos_1.jpg (37.04 KiB) Peržiūrėta 1600 kartus(ų)
Kelio žmonės
Site Admin
 
Pranešimai: 1406
Užsiregistravo: Pir Lap 19, 2012 5:59 pm

Grįžti į Išmanioji statyba

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias

cron